13

میں عمران خان کی دیانت کی قسم کھا سکتا ہوں ، شیخ رشید

لاہور : وفاقی وزیرشیخ رشید نےٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل کی رپورٹ کوبکواس قراردے دیا اور کہا عمران خان کی دیانت کی قسم کھاسکتاہوں، ہم میں کوتاہیاں ہیں، آٹےکوڈیل نہ کرسکے، 2020الیکشن کا نہیں ترقی کا سال ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا لاہورکےتاجرآگےبڑھیں اورکام کوآگےبڑھائیں، چین پاکستان سےمحبت کرنے والاملک ہے، کوئی بھی سی پیک کی راہ میں رکاوٹ نہیں بن سکتا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف کاقرض 6ارب ڈالرہے،خمیازہ قوم بھگت رہی ہے، سخت بات کہہ گیا،قوم استفادہ کررہی ہے، چاہتےہیں بزنس مین موبائل پر دیکھ سکےاس کاسامان کہاں ہے، 5نئےڈرائی پورٹ کی خوشخبری دےرہاہوں،یکم مارچ کی تاریخ مقررہے۔

وفاقی وزیر ریلوے نے کہا کہ جب تک ایم ایل ون نہیں بنتاپاکستان ریلویزترقی نہیں کرسکتا ، میری زندگی کامشن ایم ایل ون ہے،اس کےساتھ ریٹائرہوجاؤں گا، چین نے ریلوےمیں پوری دنیا کو پیچھے چھوڑ دیا ہم نے فائدہ نہیں اٹھایا، ہم چین سےٹریک بچھواسکتےتھےجوہم نےنہیں کیا، ریلوےکی زندگی ایم ایل ون سے ہے ،اسےجلال آبادتک لےجائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ جومسائل ہمیں ملےوہ پہلےکبھی کسی کونہیں ملے، کوئی ہفتہ نہیں گزرتاکہ حکومت کوکسی مسئلےسےنمٹنانہ پڑے، میں عمران خان کی دیانت کی قسم کھاسکتاہوں، حکومت نےکچھ کیاہویانہیں دیانت کی بنیاد رکھی ہے.

شیخ رشید نےٹرانسپیرنسی انٹرنیشنل کی رپورٹ کوبکواس قرار دیتے ہوئے کہا ہم میں کوتاہیاں ہیں، آٹےکوڈیل نہ کرسکے، آٹاکی برآمد کیخلاف کابینہ میں آواز اٹھائی تھی۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ میں ریلوےکاوزیرلیکن غریب کی آوازہوں، ایم ایل ون ایک لاکھ لوگوں کوروزگاردےگا، معیشت بہترہوگی تولوگوں کو روزگار ملے گا، انشااللہ عمران خان جلدلاہوراورروالپنڈی آئیں گے۔

مہنگائی کے حوالے سے انھوں نے کہا کہ ملک میں ایک مضبوط پرائس کنٹرول کمیٹی ہونی چاہیے، چینی کی قیمت کم ہوئی ہے،منگل کوکابینہ اجلاس میں اور کم کراؤں گا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان کی حکومت کوآتےہی40مسائل درپیش تھے، عمران خان نے جتنی محنت کی اتنانتیجہ نہیں نکلا، 10سال میں ملک کےقرضےادا کردیے جائیں گے۔

یوم یکجہتی کشمیر کے دن کے حوالے سے وفاقی وزیر نے کہا کہ 5فروری کوکشمیرسےیکجہتی کادن منارہےہیں، یوم کشمیرپر5فروری کوسب کولال حویلی میں دعوت ہے،لال حویلی میں 5فروری کوایک تاریخی جلسہ ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف اس وقت ضروری ہے،مجبوری ہے، اللہ کرےپاکستان 5سال میں اقتصادی مسائل سےنکل سکے اور عمران خان کے5سال کےدور میں معیشت مضبوط ہوجائے، معیشت اتنی مضبوط ہوجائےکہ ہم آئی ایم ایف کے چنگل سےنکل جائیں۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ عمران خان بزدارکے ساتھ کھڑاہوں، میں عمران خان کےساتھ ہوں، 2020الیکشن کا نہیں ترقی کا سال ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں